ponnyryttarnafridaochtess

Alla inlägg den 14 juli 2010

Hejsan:)

Igår så red jag ut på todda, samma runda som jag red med fakira i förrgår:)

Och det blev mkt konditions träning, :)

Todda har värtsa magen just nu hahah , hon måste bli smalare haha iaf magen och sen måste hennes kondition bli bättre:)

Och nu är det typ bestämt att jag ska vara med på laghoppningen i sevalla i oktober, fasst vi har inget lag en elr jo jag och tess men vi behöver en till, ngn mer som vill vara med?:)

Sen så kanske jag ska jag o todda kanske vara med på julpa open pay&jump i spetember elr när dt nu ska vara :)

Men aja 

etfer jag ridit todda så longerade jag Fakira och det gick bra fasst hon var skit seg för att vara fakira.


Och nu har jag äntligen hittat en som vill byta sina tretorn ett par nya mot mina treadstone =)   


BigLove/frida

Presentation


HEJ ALLIHOPPA!
vi heter frida & tess. vi bor i skultuna utanför västerås. Här på bloggen kommer vi skriva om våra dagar i stallet, tävlingar, träningar ,våra motgångar & framgångar !
och även kommer vi lägga in några videosar ;)
läs/kommentera/följ!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards