ponnyryttarnafridaochtess

Direktlänk till inlägg 9 juli 2010

Uteritt fakira och todda!

Hejsan:)


Började med att rida fakira, vi red ut i skogen och tog lite olika stigar, hoppa några stockar

och red upp för lite klätterbackar.

Och fakira var super duktig :)


Sen red jag Todda,red ut samma sväng som med fakira sen så red jag lite i paddocken.

Hon var jätte duktig, sjukt fin i galoppen var hon :)

så jag är nöjd med båda hästarna :)

  

Biglove/Frida

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:)

hhejsan :) red todda igår fakira fick vila:) det blev lite dressyr med graman :) hon var rätt seg men annars gick de bra    BigLove /frida ...


Hejsan:) Igår så red jag ut på todda, samma runda som jag red med fakira i förrgår:) Och det blev mkt konditions träning, :) Todda har värtsa magen just nu hahah , hon måste bli smalare haha iaf magen och sen måste hennes kondition bli bättre:)...


Ridväst till salu! Nypris 600:- Level 3 (tävlingsgodkänd) Västen är som ny fasst använd säljer den nu för ca 300:- mer info komentera inlägget elr maila till min mail  frida_sis@hotmail.com Ridhjälm till salu! säljer den nu för 200...


gumman, kan inte fatta att det snart inte är du & jag mer eller lillfreja & therese therese & lillfreja! :'(     / therese ...


Hejsan :)   Lilltodda Nu tänkte jag skriva lite om todda och fakira Todda är en kallblodstravare som är omskolad till ridhäst som vi nu ska börja hoppträna med i augusti och om det går bra ska vi väll försöka komma ut på tävlingar :) Todda ...

Presentation


HEJ ALLIHOPPA!
vi heter frida & tess. vi bor i skultuna utanför västerås. Här på bloggen kommer vi skriva om våra dagar i stallet, tävlingar, träningar ,våra motgångar & framgångar !
och även kommer vi lägga in några videosar ;)
läs/kommentera/följ!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards